Waxyy

Forum wielotematyczne


#1 2012-03-21 15:23:30

Gulonkwmg

SuperModerator

Zarejestrowany: 2012-01-23
Posty: 12
Punktów :   

BattleKnight Część I

Witam !
W serii jak grać w Battleknight przedstawię wam serie poradników co i jak Zaczynajmy !

Zakładka POSTAĆ  podzielona jest na pięć części :

1.Atrybuty
2.Osiągnięcia
3.Moc Karmy
4.Miejsca Uderzeń
5.Skrzynia z łupem


1.Atrybuty

Spoiler:

http://desmond.imageshack.us/Himg805/scaled.php?server=805&filename=bknr1.jpg&res=medium

1.Poziom - jak sama nazwa wskazuje pokazuje on poziom aktualnej postaci
2.Życie - ilość HP którą aktualnie mamy
3.Doświadczenie - ilość doświadczenia jaką posiadamy i ile brakuje nam do kolejnego poziomu
4.Śrebrniki - ilość waluty dostępnej w grze
5.Rubiny - specjalna jednostka płatnicza którą kupujemy za prawdziwe pieniądze. Dzięki nim możemy   wykupić np. Specjalnego Rumaka , Konto premium i inne "wspomagacze" gry.
6.Jest to pole gdzie trzymamy swój ekwipunek
7.Atrybuty - najważniejsza rzecz w grze czyli umiejętności ale więcej o nich troszkę niżej
8.Miejsce na hełm
9.Przydomek i nazwa rycerza
10.Miejsce na naszyjnik, pierścień, talizman
11.Miejsce dla towarzysza broni
13.Miejsce na tarczę
14.Miejsce na kopie <broń drzewcowa >
15.Miejsce na miecz
16.Miejsce na zbroję
17.Miejsce na nogawice

Atrybuty :
1. Siła - zwiększa obrażenia zadawane przez naszą psotać
2. Zręczność - umożliwia większą szansę na unikanie ataków
3. Kondycja - zwiększa ilość HP
4. Szczęście - zwiększa szanse na rubiny, itemy z misjii
5. Umiejętności ataku - Zwiększa szanse celnego ataku
6. Umiejętności obronne - Zwiększa szanse na obronę przed atakiem przeciwnika

2.Osiągnięcia

Spoiler:

http://desmond.imageshack.us/Himg854/scaled.php?server=854&filename=bknr2.jpg&res=medium

Widzimy tu listę osiągnięć naszych postaci  :

1.Zdobyte Srebrniki - ilość zdobytych przez nas srebrników
2.Zwycięstwa - ilość zwycięstw na naszym koncie
3.Zwycięskie Turnieje - ilość wygranych przez nas tureniejów < Pustką świeci ^ ^ >
4.Ilość pokonanych typów postaci
5.Przepracowane godziny - ile godzin przepracowaliśmy
6.Podróżuj - ilość odwiedzonych przez nas miejsc
7.Pozytywna karma - największa ilość pozytywnej karmy jaką posiadaliśmy
8.Negatywna karma - najniższa ilość negatywnej karmy którą posiadaliśmy
9.Osiągnięty poziom
10.Misje grupy zaliczone
11.Zaliczone wyzwania


3.Moce Karmy

Spoiler:

http://desmond.imageshack.us/Himg829/scaled.php?server=829&filename=bknr3.jpg&res=medium

Mamy do wyboru dwie karmy : Pozytywną i Negatywną. Od nich zależy jakie moce będziemy mieli dostępne w grze.

Dobra karma
-Święta moc - na czas trwania karmy siła gracza zwiększa się o 10 punktów, koszt: 50 punktów jasnej karmy
-Tajemna tarcza - tarcza pochłania ilość obrażeń zadanych przez przeciwnika w wysokości punktów kondycji posiadanych przez gracza, koszt: 200 punktów jasnej karmy
-Anielskie skrzydło - dostajesz jednorazowo 30 punktów misji, koszt: 150 punktów jasnej karmy
-Ochrona przodków - wszystkie odporności zostają podwyższone o 10% na czas trwania mocy, koszt: 50 punktów jasnej karmy
-Regeneracja - punkty zdrowia regenerują się 50% szybciej, koszt: 75 punktów jasnej karmy
-Forteca - przez 24h nie możesz zostać zaatakowany przez innego gracza, koszt: 225 punktów jasnej karmy


Ciemna karma
-Ciemna moc - podczas pojedynku gracz przejmuje 5 punktów siły przeciwnika, koszt: 50 punktów ciemnej karmy
-Wrzask ducha śmierci - każdy celny cios uzupełnia 15% punktów życia, odbierając je przeciwnikowi, koszt: 150 punktów ciemnej karmy
-Wieczne potępienie - podczas pojedynku obniża wszystkie odporności przeciwnika o 10%, koszt: 50 punktów ciemnej karmy
-Kwasowe uderzenie - zadaje przeciwnikowi jednorazowe obrażenia w wysokości od 200% obrażeń posiadanej broni, koszt: 150 punktów ciemnej karmy
-Cierniowy pancerz - zwiększa zadawane obrażenia o 15%, koszt: 200 punktów ciemnej karmy
- Oblicze ciemności - zwiększa szansę uniknięcia ciosu o 10%, koszt: 75 punktów ciemnej karmy

1.Dostępne moce
2.Ilość karmy

4.Miejsca udzerzeń

Tym razem obrazka nie będzie ze względu na prywatne ustawienia ^ ^
W tej zakładce ustawiamy w które miejsce chcemy zaatakować przeciwnika oraz miejsca własnej obrony.
"Ustawki" pozwalają zakonom na używanie FA < Friendly Attack > polega on na tym, żę gdy atakujemy kogośz takimi samymi ustawieniami to w walce pada remis , nikt niczego nie wygrywa , a zaatakowany przez jedną godzinę nie może być celem drugiego gracza ^ ^

5.Skrzynia łupów


Spoiler:

http://desmond.imageshack.us/Himg401/scaled.php?server=401&filename=bknr4.jpg&res=medium

Po wygranej walce w której dostaniem jakiś przedmiot lub po wyliytowanej aukcjii przedmiot nie pojawia siębezpośrednio w naszym EQ lecz w skrzynii łupów... i to tylko tyle o niej ^ ^


Dzękuje za przeczytanie poradnika. Mam nadzieję, że uprości wam troszkępoczątek gry. następna część wyjdzie wkrótce ^ ^

Ostatnio edytowany przez Gulonkwmg (2012-03-21 21:14:54)

Offline

 

#2 2012-03-21 19:57:28

 Bartek

Administrator

16223691
Zarejestrowany: 2012-01-22
Posty: 45
Punktów :   

Re: BattleKnight Część I

Poradnjk całkiem całkiem tylko daj SS'Y z lepszą jakością to będzie PLUS xD
A no i popraw czytelność chodzi mi o powiększenie czciąki przy punktach , pogrubienie , podkreślenie najważniejszych rzeczy dodanie kolorów aby poradnik lepiej się czytało bo taki ciągły tekst jednym kolorem wielkością jest nudny i odpycha .
Opisy zawierają najważniejsze rzeczy oczywiście nie ma bezsensownego lania wody.
Posdrawiam.


Służę Pomocą Nie Na Każde Zawołanie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.corleone-samp.pun.pl www.you-tube.pun.pl www.narutograforumowa.pun.pl www.action-man-atom.pun.pl www.forumsamsunggalaxymini.pun.pl